Sunday, September 21, 2008

Sangap or Pregnant ?

-tahun ni punya Ramadhan lain skit bagi aku.tak tahulah en nape, tahun nie aku dah merayau-rayau dan test-test semua bazaar yg ada kat key ell nie.mcm mana rasanya and keaadan bazaar tuh.ada yg best mcm kat bazaar kat TTDI,(Rasa cam pergi Pavilion) sapa yg biase pergi mesti tau kenapa aku ckp cmtuh.oh, ade yg boring, cam kat depan rumah aku tu.haha.er, tp x lah semua.yg mana aku boleh pergi.aku pergi.aku dah pergi kat area Wangsa Melawati, Seksyen 1 Wangsa Maju, Setiawangsa, Kg Baru, Rejang, Taman Permata.Selasa ni singgah ke Taman Melawati plak.Kalau nak suruh pergi sampai ke Shah Alam ke Seremban ke, ade je yg nak kene dari aku.haha.tahun nie jugaklah aku dah beli makanan yg bagi aku dulu2 susah nak beli, tp skang beli, mcm nasi kerabu, nasi dagang, ayam dara, air tembikai susu, air laici, nasi beriani, agar-agar yg pelik2, pulut panggang, x terlepas jugak KFC dan Mc' Donalds.tahun ni punya Ramadhan jugaklah tetiba appatite mak aku nak rasa semua makanan.

mari bace adengan ini.

hari nak beli makanan berbuka 1

mak: kak ngah, belikan mak ketupat palas dengan rendang ye.tiba2 rase nak makan tu.
kak ngah: ok.

hari nak beli makanan berbuka 2

mak: kalau ade tau fu fa, belikan.mak tetiba rase nak makan tau fu fa.
kak ngah: ok.

hari nak beli makanan berbuka 3

mak: tiba-tiba mak rasa nak makan KFC lah hari ni.ade kan jual yg 3 ketul ayam set kan? beli ye.
kak ngah: ok.

hari nak beli makanan berbuka 4

mak: beli kuih karipap pusing nanti.mak nak makan.
kak ngah: ok.

hari nak beli makanan berbuka 5

mak: rasa nak makan nasi beriani berbuka nanti.kalau ade, kamu keluar nanti belikan mak.mak nak makan.
kak ngah: ok.



. __________________________________________ .




most of the days, i bought the food accompany with my bf.the main reason i can go different bazaar at different places is because of him.haha.so,whenever we go together, i will told kim that my mak pesan to buy this and that coz shes cam mengidam and heres what he replys during the last time we went to bazaar..

apsal, mak you nie pharie,mengidam sana sini. harituh nak rase makan ketupatlah, pastuh nak makan rendanglah pastuh makan tulah..ni lah...bla..bla...mak you nie kenapa? mak you nak mengandung ke?




erk..?? =?

other than that, there is one pimples rupa mcm manik is growing at my left cheek.haha.xper, its cute.

=)


*kenapalah cam malas nak pergi majlis berbuka JIM KL petang nie eih? haih...sigh..


2 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA.

pharie said...

crack ouh aku rasa kim ni.haha.
hari ni berbuka mengidam ayam percik plak.

pelik.pelik.