Wednesday, October 1, 2008

My raya card



wakil ucapan/kad hari raya saya kepada semua pembaca blog ini.ting tong~


-if sepanjang kamu semua read my blog since my 1st post entry, ade tersinggung ke, terkejut ke, tersakit hati ke, terbengang ke, termenyumpah ke, or segala benda negatif telah saya buat terhadap kamu atau kamu terhadap saya secara sengaja ataupun tidak sengaja (ini termasuk komen-komen saya di blog kamu ya?) mintak ampun banyak-banyak kali pada semua.heee.
-to those who knows me and where i lives, do please come to my house.only open during hari raya seasons.meh, meh, datang meh.haha.close before 12am.heh. XP

-err, sesiapa yg ada buat open house tuh, calling-calling lah ye.makanan free mmg pharie x boleh lepaskan termasuklah duit raya.serius saya x berkerja lagi.ngeee~




SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN
FLUFFY LOVED FRIENDS!!



=)

2 comments:

nuridrin said...

well darling!
selamat hari raya too!

pharie said...

you too~
=)