Sunday, October 12, 2008

Makanan free JIM bagi

-malas btol nak tulis dalam bi ari nih.heh.nyway, ari ni Jamaah Islah Malaysia (JIM) buat majlis jamuan raya.datanglah en.dah boring dok umah.datang gan kak ee lagi.ngeee...
-pagi tadi pas subuh trus tido balik, sah-sah ah aku bangun lambat.kol 9 baru bangun.
-then, aku dengan yakinnya trus msg kak ee kol 9.30am ah amik die.padahal kerja rumah x settle lagi.lol -then bila nak kol 9.30am still gan baju tido.anta la msg agi kat die 9.45am plakk.
-bila bersiap, sume dah comel2 dah, kasut, baju, ha
ndbang *cewah*, tiba2 tudung aku plak x comel.senget sana sini.it took me almost half an hour nak kasik tudung stabil.haha.lembik btul kain die.tudung baru beb.semata-mata nak match gan baju kurung.ahaha!
-dah nak kuar, kereta hilang, lol.tanya mak, mana kereta,rupanya ayah bawak gi beli surat kabar gan breakfast jap.adoi.adoi.
-terpaksalah anta msg kat kak ee yg akan lambt pasal tuh.3 msg maxis ke celcom mmg rasa perit skit.heh.berkira sial ko ni pharie..ish..ish..ish... XP

-masa tuh, dah kol 10am, tunggu tunggu tunggu, adeh dah kol 10.30am nih..pesal x balik2 lagi.then antala msg kat ayah laju-laju skit drive tuh.lol.pastuh zoom...! ayah trus dtg.heh.
-sampai je kat rumah sewa dulu kak ee, kak ee btau gi beraya rumah kak jue.lol.aku teti
ba rasa x der mood langsung.lemah weh.haih..*itu cerita lain*
-then, baru konvoi ke jamuan raya JIM tuh tp amik housemate kak ee dulu.dirg nak join sekaki.

-apsal aku malas nak tulis memanjang doh? simple kan jelah.sampai2 je, makan2, ukhuwah2 skit, borak2 skit, ciao.

- blog aku wajib ade gamba.soo taraaaa!! =)






the event

ex housemate kak ee

yeah i know.kasur raya aku paling comel kan? kan? =P

ee...kak eee, tgk apa tu? saksi persembahan nasyid yg crack


this is my 3rd time eating satay





insan yg sure-sure akan wajib jumpe/terserempak/bertegur/ kalau pergi mana program, Kak Misah and cute daughter, Anis Solehah

kak zira malu-malu, auntie yg tudung purple, senyum-senyum cover

sisters

sisters yg drob dead awsome =)



hurm, tiba-tiba aku rase makin bercambah-cambah plak kawan-kawan aku yg senior dari aku.hoho.



=)

6 comments:

D said...

warghhh...Anis berbaju ijau!!..sgt comey..ish3..sedey gk x dpt join..ape kan daya..kelas MUET menghentam..ahaha..melantak satay je la ko farah...ahahaha...

pharie said...

hehehe.
comel kan anis tuh? geram gak farah tgk ouh.
OoO..patut pon cam pelik tgk ko takde.kalau tak mesti ko ade punya.hahaha.
sianyaaa...xper wey, MUET penting lagi beb! nanti dapat band berapa btau ok?
hehe.
tu ah.sampai aku tgk satay pon letih dah.muak plak.haha!

ruixi kim said...

haha.
tuh ke kasut yg nak sgt tunjuk kat i tu pharie?
mmg comel.tp comel lagi you in kurung.hehe.baru i cam sedar.

waff you!!

=)

pharie said...

ehehehe.
you pon comel kalau pakai baju melayu.

waff you moree!!

=P

Anonymous said...

camane pronounce kak "ee?" macam sebut komputer Eee asus tu ke.

ewah boleh muak makan satay. campak kat canada ni baru tau teringin nak makan nasi impit pon.

pharie said...

haha.
ko cam akulah dulu.
mudah je.ko sebut cam ayat ni " eeee.... gemoknya akuuu skang.."
dapat?
so jadilah Kak Ee.
lol.ko x dapat lagi DHL dari mak? hahaha.ko rayala pas 3 bulan nanti.mak kate 3 pon baru sampai.
hahaha.