Wednesday, October 22, 2008

Eating breakfast is important

morning!

=)


-berkat lepas makan kek coklat dengan air susu dutchlady rendah lemak (sedang dalam proses nak habiskan) sebagai sarapan aku pagi ni, terus dapat ilham nak buat post baru.

bulan syawal nie banyak bende berlaku kat diri aku,

1. aku banyak makan makanan yg nikmat nikmat tp kalau berturut nikmatnya akan jadi tak sehat.
2. aku banyak merajuk termasuklah pasal tudung mahal mak tak kasik pinjam.
3. pakaian aku selalu pakai ialah kurung.
4. aku banyak berfikir terutama pasal bentuk perut aku.
5. aku kalah main game rahsia dgn manusia yg berumur 4 tahun tua dari umur aku.
6. duit poket aku makin bangkrap mostly sebab duit minyak kereta.
7. aku keluar dengan kim dua kali sahaja dalam bulan ni.
8. duit raya x banyak banding tahun lepas.
9. topap handphone habis dalam mase 2-3 days banyak kali.
10. kene usrah dalam YM.
11. berkesempatan jumpe kawan-kawan lama.
12. dapat memenuhi semua jemputan raya, satu pon x tertinggal.
13. aku makin intim dengan camera Canon aku.
14. aku banyak dengar radio kat rumah untill kengkadang gelak sorang2 kat rumah dgr dj tuh merepek.i like hitz.fm gotcha!
15. aku sudah mula bergerak aktif di dapur sampai dapat masak daging yg rupanya hodoh tak terkata tp sedapppppp. (parents aku sendri ckp ni)
16. aku banyak mendengar cerita pasal kahwin.even kawan aku sendri dah ade plan kahwin tahun depan.aku?
*itu cerita lain* haha.
17.aku banyak makan nasi, terutama nasi yang berwarna oren kekuningan
17.skill suri rumah aku semakin meningkat setiap hari kecuali bab lipat baju-lah.

............................................ni je kot.nanti ade lagi, aku edit balik.haha!

*lari-lari ke peti sejuk potong kek coklat lagi.................ngap! ~*



=)

2 comments:

Anonymous said...

yes! menang!

pharie said...

cis.
cis.
xper, xper, tahun depan kita battle lagi k!
kalau menang PSP satuh!

XD