Sunday, August 31, 2008

Question mark

-Hari ni mood aku 100 peratus tak baik langsung.Haih..masuk nie dah 3 hari dah ak rase camnih.Ya Allah...i cant imagine how. Ingat petang tadi keluar jumpe kak jue aku everthing will be just fine, but its getting worst.There is something yg menjadi pencetus makin teruk.Adeyh...Actually i now the main prob, tp as usuallah,aku kalau mood tgh mood x baik, aku menjadi manusia yg cacat.Jadilah aku si bisu.haha.*eih, aku gelak*

-Heres the thing, solving the problem was my worst fear.Biarlah aku conteng-conteng banyak-banyak kat blog nieh about what i felt.What is my expression is like.I dont care what people want to say about it.Ak nie emo lebeh ke, carik perhatian org ke, aku nie ade masalah mental ka, or anything else yg sewaktu dengannya, itu korang punya problem.bukan aku.Inikan blog aku.so, what en? lagipon only 30 person je yg ade axcess ke blog aku nie.heh.Hopefully after this it went fine as it is.haha.

-Tp maslah skang is die buat ak x stabil langsung.Dibuatnya tiba-tiba air mata aku keluar salah timing salah tempat or worst, depan salah org tanpa disedari sebab asik tahannn je mood x baik tuh kan ke naya? FAK.

-Nie mesti effect pada rutin hidup aku asik saying sesuatu yg bertentangan dgn kata hati.Last2 aku yg kene balik.sakit.sakit.sakit.tak de ke jual ubat cam aspirin or minyak cap kapak untuk legakan mood x baik nie eih? Ingt nak beli satu kotak besarlah.tengok-tengok? sampai english aku pon cincai boncai. =(

ok.cukup contengan utk hari nie.esok kalau stay camni lagi, ak sambung conteng lagi.heh.

Selamat Berpuasa Semua!!! =)

No comments: