Wednesday, August 27, 2008

Angkuh

howdy friends!

-mood : happily ever after.
-reason: 1.shopping till death 2.whole day and forever with bf
-food: two set meals 2 with one regular pepperroni Pizza Hut and 2 Starbuck's ice blended with cream (caramel and chocolates cookies)
-place: Sogo->KLCC->Jaya Jusco Wangsa Maju
-bought: 4 new branded straight cut jeans, (Applemints,Ladylike,Romp,PDI ) and 2 long sleeves t-shirt (t-zed)
-topic: universities, food, laptop, money, friends, and Pakatan Rakyat.
-additional facts: i bought my Acer laptop online at Starbuck's
-attitude: .hungry.giggles.mad.tired.fun.


faham ke kengkorang? =?

BEHOLD!! if you feel like vomiting after looking at the picture's above.go ahead.i dont give a shit.photografy RAWKS!!!


gambar-gambar syok sendiri yang mengundang menyampah penonton

sebelum keluar
me

me me

me me me me


selepas keluar
me bf aka kim

me new jeans


vomit already? good.thank you.

pharie: kim i dah apply uitm intake disember.
bf: kenapa? you kata nak masuk MMU.
pharie: ye.mmg pon.tp itu if i x dapat mane-mane ipta langsung untill end of this month.after that baru i masuk MMU.
bf: nanti kita masuk sama-sama eih kalu u masuk MMU? u jgn lupekan i pulak...=(
pharie: iye.iye.takkanlah i nak lupekan you.
bf: i doakan you tak dapat uitm.i nak buat solat hajat u tak dpat uitm.
pharie: hoit!! adakah camtuh...

lol.masalah jugak ade bf nie. =P

"gila badak belagak show off siaaall ko nie pharie.tolong jgn belagak sgt bole tak? aku tampo ko kang."

-hati farah syahidah shamsuddin-


=)

2 comments:

walawala oh lala said...

oh yeah. masuklah mmu :) hee

pharie said...

haha.

btol gak.bole jumpe najwa zuhaili kamal kakang aidid semua kan nanti?

=)