Wednesday, November 5, 2008

Nasib baik Atiqah tu jantina perempuan

hurm.

latelylah kan otak aku dengan hati aku ni seringkali bercanggah idea.

pastuh semalam aku mcm org hilang arah sbb aku pandang kiri kanan aku nampak insan-insan yg x bernyawa, statik.tp kalau aku alih jadi x statiklah.
mulut aku rasa sakit je sbb x banyak terpancut air luir depan manusia (mostly tak disengajakan) sbb x bercakap.
semalam plak aku tidur salah gaya.aku tidur sambil lengan aku ditindih dengan kepala.aku ade jumpe fact yg kalau tidur dengan gaya sebegitu means dia tuh pintar sekali.best mmg best.sbb dapat berangan aku ni pintar.tapi aku baru sedar keburukannya kat sini.tidur gaya tuh menyebabkan lengan aku jadi lumpuh overnight sekejap!

kentut.

semalam aku YM panjang dengan adek aku si kepeng.dia kata Uitm banyak budak pondan.utk fakulti die-lah.Tak terkejut pon.sbb kalau ambil subjek seni mmg lah kene berseni dengan penuh power kalau nak berjaya sampai ke menara gading.tp kalau terlebih had seni dia, tuh yg sampai boleh jadi pondan (utk kaum Adam) .Sebab aku ade ramai member boleh jadi contoh kat semua.rata-rata semuanya nak jadi fashion designer, make up artist, model pon ada. sume2lah.Aku cakap kat adek aku, alah, kalau dierg pondan pon mmg bebetul pondan habis, tp yg x pondan aku rase orientasi seksual dierg serong.

Yang aku paling tak pahamlah kan, kenapalah kaum Adam ni kalau amik course yang sinonim dengan kaum Hawa kan, mcm menjahit baju or nak kasik moden skit fashion designer kene bersifat bertentangan dengan orientasi seksual mereka sendiri?
hurm.hantar semua pondan-pondan ni ke PLKN versi student universti boleh ubah dierg berjiwa jantan kot.yelah masa tuh apa gunannya ade skill menjahit baju.heh.mungkin..

tetiba plak aku rasa lagi better lelaki bercita-cita nak jadi keluang man or superman daripada lelaki yang bercita-cita nak jadi perempuan.geeez..


oklah.kali serius saya nak meloloskan diri dari rumah.tak boleh tahan dah.

bye!


=)

4 comments:

Saichi said...

sumpah lawak gle...tgh buat blog pun boleh kentut.LoL

some people call me hatta said...

semalam plak aku tidur salah gaya.aku tidur sambil lengan aku ditindih dengan kepala.aku ade jumpe fact yg kalau tidur dengan gaya sebegitu means dia tuh pintar sekali.best mmg best.sbb dapat berangan aku ni pintar.


begitu rupanye patut la aku tak payah baca buku just tido camtu dah pandai~hoho..dan bab yg laki jadi pompuan tu lagi la tak paham sebab takde lak gue terasa nak jd..
tp perempuan nak jd laki pon banyak wat...

pharie said...

utk Maker :

yo hatta! dah abis Sijil Teruk Peringkat Maut tuh kan? amacam STPM?

neway, akak dah x pakai la blog nie.

some people call me hatta said...

la ye ke..apa daaa...abis tu blog mana lak...
stpm...fuh kebanyakkannye susah tahap dewa~
tapi dgn kehebatan yang tersangat hebat hasil daripada training jawab sejarah so semua subjek bleh goreng~