Sunday, March 23, 2008

My New Dictionary --> TAG

i got a comment from C's yaya recently..its sounds like this..

hee, betul kata akak kan.

Rindu itew seksa lagi memedihkan. =(


darling, u kena tag. buat, jgn tak buat.

http://berjalandalamhujan.blogspot.com/2008/03/superpowe



nak tahu riaksi aku 1st time aku bace post nie?? ternganga-nganga campur clueless.
sbb aku x tahu apekah itu
TAG? yg ak tau jam tangan jenama TAG adelah.agaga!

-tulah.nielah akibatnya bile aku x penah kene tag.

-tptp.the most big problem is ak paling nyampah nak bende2 camni.entah tetibe ak jadi cam orang bodoh sebodohnya.haha.tak dapat berfikir.

-nasib ade si
BOSAN dan akak adalah kekanda kepada bestfriend aku si Omar.kalu x mmg xdernya aku nak buat.lalalalalaaaaa~






so.inilah hasilnya.



1- Apa superpower idaman anda? Choose only one.

terbang



2- Siapa superhero/watak yang mempengaruhi pilihan itu?

superman


3- Kenapa superpower yang itu?

sbb bole gi satu peta dunia bile bosan kat uma.buat haji pon bole.and its free.jimat duit,mase dan minyak kete.


4- Apakah kelemahan kamu? We're never perfect right?

fobia when its comes with numbers.sifir saya hafal full version mase form 3.gaga! XD

5- Apakah nama superhero kamu?

name tipu clark kent.name betol x ingat.


6- Motto superhero kamu pula?

its a plane, its a bird, no its SUPERMAN.


haha.

saya tahu.ini mmg bangang.malah mungkin TAG paling paling bangang penah korang jumpe bukan?

anggap ini sytle saya.haha.

sekian. XD






2 comments:

Unknown said...

1- Apa superpower idaman anda? Choose only one.

invisible



2- Siapa superhero/watak yang mempengaruhi pilihan itu?

the invisible man


3- Kenapa superpower yang itu?

sbb bole shopping hari2 tanpa pakai duit dan bole tgk pompuan mandi.


4- Apakah kelemahan kamu? We're never perfect right?

boros. xle simpan duit lebih rm300. T_T

5- Apakah nama superhero kamu?

x ingat wor.series tu da lama habis.wakaka


6- Motto superhero kamu pula?

dia tak naik moto wor. say no to rempit.

pharie said...

haha. invisiblee yeh?

why i dont think of that. cis.