Tuesday, February 5, 2008

Boyan

Saya tetekan sekarang.oleh itu saye dgr semua band2 emo.The Afters,One Republic,Mestika,Second Serenade, The Killers,My Chemical Romance and semualah yg emo2.saye perlukan honey cam Winnie The Pooh makan atau cookie cam Cookie Monster makan kat dalam Sesame Street tu.Adakah saya sedang buat lawak atau a statement only? ok saya tau x lawak.ape yang saya mencarut nie macam boyan.Adakah saya telah membuat anda serabut? padan muka anda.haha.Orang kata saya merokok.kalau saya merokok pon so what?




Ah, boyanlah!

8 comments:

yaya said...

pharie, kenapakah meroyan?

takpe.. lagu begitu memang sesuai sekali utk layan emo.

u smoke kew.. haha. kalo x, jgn layankan mereka. mereka adalah jeles tue.


ps : camana tukar gamba layout? lawa lah! ajar2!

pharie said...

hoho.entahlah sis.mayb sbb dah lame x meroyan kot.muahaha!

pharie smoke? hoho.soklan itu x dapat nak dberi jawapanya.ampun ye.

bout the layouts tuh.senang je.try gi cari wallpaper yg cambest n suits with our blog.better choose white in colour and wallpaper yg x ganggu tulisan post akak tuh.then, amik url die,then gi kat EDIT HTML then, try find this code-->background-image: url('paste ur url background here') and tgk preview die.kalo cam sesuai savela.simple! =)

good luck!

yaya said...

ahaa, akak smoke dulu ni baru stop. susah gle nak stop once da start tau, n kulit jadi kusam n tak lawa, byk lagi laa yg tak bagus. body dehydrated cepat sangat smpi kena minum air banyak2.. mmg tensen.

owh begitu.. nanti akak try oke thanks hehe

pharie said...

okies!

owh.pharie x mungkin akan smoke buat mase ni.doalah byk2 dhindarkan even tho kawan2 pharie sume smoking.hoho.

Anonymous said...

owh babe! what happen da...

pharie said...

huhu.macam2 sis.wuwuuwu~

Ardniza said...

nape tetekan?? namo namo..idup mesti gumbira....=]

pharie said...

oh.thankz sisters for all ur concern bout me.wee~

saye janji x xkan tetekan lagi.hoho.muuah semuallah!! XxP